byblack Arkadaşlar creation master 07 ile fb,gs,bjk ücüncü formaları yüklüyorum her seyi ayarlıktan sonra save leyip cıkıyorum ancak oyuna girdiğimde ücüncü formaları göstermiyo.bide forumdaki trasnfer dosyasını yüklediğimde onuda görmüyo..