sharr ben fifa manager 2007 oynuyorumda oyunda 5 agustos 2006 ya geldigim zaman oyundan atıyor 2,3 kez denedim hepsinde attı ondan once milli takım sec diyor onunla bi alakasi olabilir mi acil yardimlarinizi bekliyorum lutfen
kurdt forum kurallarına gore yardım edersenız gb konunun ıcerıgıyle ılgısız baslık yazmak konunun kitlenmesine sebeb olur ya baslıgını değıstır yada konuyu sil!!