Sezo1905 Merhabalar,bu sezon formalardan parçalıyı hiç beğenmedim fakat amatörce bi yapmayı denedim sonucu aşağıda: http://img59.imageshack.us/img59/3113/parcalilb2.png
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: kaanylc bunu nası eklicez saol,kaan eklemek için gerekli resim henüz deneme aşamasında kendi oyunumda deneyip hataları kapatıyorum,bitince siteye eklerim;)
ultrAki **Kardeş güzel yapmışsın ellerine sağlık fakat daha güzel bi template kullansan daha iyi olucak sanki** ;)
uA_UNI Önce resmi forumda yayınla istersen (: Imageshack.us'tan yavaş açılıyor ;) Ama forma gerçekten güzel olmuş kardeşim ellerine sağlık.. Yayınlamanı vede diğer formaları SETUP halinde sitede paylaşmanı 4 gözle bekliyorum =)
Sezo1905 Uzun zaman olmuştu foruma girmeyeli.Senin gibi koymayı denedim olmadı dedim heralde scn yasaklamış:).Teşekkürler düzeltme için;)
Sezo1905 Bu aralar yoğunum biraz ondan sonra hepsini bi düzenliyip oyuna eklenecek hale getiririm.Hem de baktım ki maç formalarının yakası değişik.Resmi sitede benim yaptığım gibiydi ama neyse onu ayriyetten sağ arka şortta da çizgi varmış onu düzelticem.