hem hüseyine hem de fatih'e katılıyorum
aşmış takımlarla oynamanın bence bi zevki yok, benim fm'deki favori takımım eski günlerine dönmeye çalışan galatasaray ve ligue 1'de tutunmaya çalışan valenciennes :)
ama senin isteklerine göre tottenham da iyi bi tercih