Madd.Dogg arkadaslar ben oyuna 3. forma ve kaleci forması aktaramıyorum suanda kullandıgım program creation centre o ıse yaramıyor sızın onerebilecegınız bır program varmı lutfen yardımlarınızı beklıyorum
kaya.han92 kardeş aynı sorun bende de var bi türlü eklenmiyor formayı load diyorum save ediyorum menüyü dedğiştiriyorum birde bakıyorum forma kaybolmuş
Madd.Dogg kardes ben oyalı çözdüm creation master programı ile oluyor başka bir site forumunda yardımcı oldular 3. forma kaleci forması hatta varsa antreman forması ekleyebiliyorsun
Taciturn beyler ben programı yükledim açmaya çalıştım uygulama hatası diyo açılmıyo Bi yardım lüütfenn
Taciturn Seninle ağladık seninle güldük biz, Sevdamız uğruna canlar vardik biz, Siyahın zindan olsun beyaz aydınlık, Herkese nasip olmaz BEŞİKTAŞ'lılık ... Bu alemde Ç A R Ş I Alayına karşı