Arkadaşlar durumu anlatıyim:
CM kullananlar için;Players'ı açıyoruz,Appiah'ı buluyoruz,ortada üstte Attributes'i seçiyoruz,altta ortada Celebration var onu 1 yapıyoruz.
Eğer CM yoksa;oyuna giriyoruz, My Fifa07 > Team Menagement > Edit Player > Fenerbahçe > Appiah > Edit > Player Style > Celebration 1 seçilirse sizinde Appiah'ınız meşhur gol sonrası sevincini yapabilir.
Api'nin takımda kalması dileğiyle :rolleyes: ,iyi oyunlar..