yaa beyler bu meneger modda özellikle süper ligde insan ilk sezonunda bol transfer yapmak istiyo ki genç yetenekler alsın, kötüler gitsin, hem gelecek yıl oyuncular gelişip para eder hemde ilk yıl takıma alışıp (team chemistry)ikinci yıl avrupada ve ligde başarılı olurlar diye ama en fazla 5 futbolcuya yetiyo. bunun için sınırsız transfer yaması war mı? bilen varsa lütfen söylesin şimdiden teşekkürler...