
Beşiktaş'ın yeni transferi Edouard Cissé'nin eski takım arkadaşı ve taraftarlarına mesaj yolladığı ortaya çıktı. Cissé şunları söylemiş:
"Geri döneceğim, bu bir elveda değil. Taraftarlarımıza bir faks göndereceğim. Pişman değilim. Transfer öylesine hızlı gelişti ki... Bir tercih yapmak zorundaydım. Üzerimden bir yük kalktığını hissediyorum. Ne yalan söyleyeyim, kulüpten kalmamı istediklerine dair bir elektrik alamadım.