Gamepadim Çok ii bi marka deil ama yanlış sürücü olsaydı sence pes ve nba oynayabilirmiydim??Off Şu Carbonu Bi açabilsem
Yaa Aslında sorun şu oyun açılıyo analogla falan yarış vs. seçiyrum oyuna giriyorum tam gazaa bascam oyundan atılıyorum klavyede sorun olmuyo sürücüyüde verilen cd den yüklemiştim