ozyytmac Fm 2007 güncelleme paketlerini nasıl kurucam? Bildiğim kadarıyla db dosyasını yerine güncelleme paketini koyucaz. Ama o zaman hata veriyo. oyuna giriorum ama yeni oyun kuramıyorum lütfen bana yardım edin!..
mertonur burdan bakın ;) http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=81317&pagenumber=8&perpage=10
mertonur Orjinal Mesajı Yazan: ozyytmac Mertonur gerçekten çok yardımcı oldun teşekkür ederim:) bu forumunda amacı bu zaten elimizden geldiğince yardımcı olucaz her üyeye :)
mertonur Orjinal Mesajı Yazan: sasganyboy OKEY capslock açık olarak yazmasan forum kurallarına uymuş olucaksın
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: sasganyboy yemisim forum kurallarini hem niye yasak oluyoki Güle güle yolun açık olsun.Bizim forum kurallarını yiyemezsin midene oturur böyle Banalgin Sandoz Serum damardan..30 gün tatil yazdım sana gez gel..