halexx fifa 2000 i cok iyi bilirim forma yapmasını oyuncu yapmasıı takım yapmasını bu yüzden sie bir türkiye süper lig yapacam cükü 2000 de galatasarıyımız yoktu ve eski kadrolar vardı simdi ben size 1 hafta içinde fifa 2000 tsl 2007 pakatini verecem.saygılar
ihsanilkay iyi de ark ım bu zamanda fifa 2000 yaması biraz geç olmuo mu :D kimsede yoktur o oyun bence ..
sertacnazmi *** Ya ben Fifa 2000 in yamalarını istiyorum. Ama her yerde Türkiye paketi ve gs yi içine katan yamalar çıkıyot. Başka güzel yamalar bulursanız lütfen link halinde atın...:) ** *
sertacnazmi Fifa 2000 yüklemek isteyenler şu linke tıklasın: Free tuşuna bas. Bekle. Oradaki yazan rakamları sol yanın daki yere yaz. Gerisi sana kalmış.(Yüklemek için)
mhmmdsvl ya arkaşalar oynamak istemiyorsanız oynamazsınız neden oynamak isteyenlerin önünü kesmeye çalışıyorsunuz yok geç olmadımı yok o çok eskidi hi hi falan filan lütfen yani adam ondan zevk alırsa ondan oynar
messicarlos %100 çalışıo mu indirince ben bir yerden indirdim tam oyuna başlarken atıo ama benden mi bilmiom bu konuda yardımcı olursanız sevinirim:d
kubi1925 arkadaşlar ben de istiyordum ama bir iki kişi geçti falan deyince jiç olmadı.biz oynardık.hem ben istiyordum hala fifa 2000 oynayan arkadaşlarımız vardır.yanlış söylüyorsan birisi çıksın söylesin.