aLex13hLeB Aşağıdaki videolardaki spikerlerin gol seslerini pes 6 kullanmanız için kestim. İndirdiğiniz bu dosyayı 0_sound'daki unknown_00014 unknown_00015 unknown_00016 unknown_00026 unknown_00027 unknown_00028 unknown_00038 unknown_00039 unknown_00040 slotlarına import ediceksiniz iyi oyunlar
Toxicboy Ben bunları ekledim de türkçe spiker war,gol oldumu o bağırıyo,bu yüklediğim gol sesleri çok zayıf çıkıyo.Bunu kullanmak için Türkçe spikeri kaldırmam mı gerek acaba?
mt_hw1 Orjinal Mesajı Yazan: Toxicboy Ben bunları ekledim de türkçe spiker war,gol oldumu o bağırıyo,bu yüklediğim gol sesleri çok zayıf çıkıyo.Bunu kullanmak için Türkçe spikeri kaldırmam mı gerek acaba? türkçe spikeri kaldırmana gerek yok..bu sesleri dkz studio ile wav yap sonra windows movie maker la ses dosyalarının ses ayarını yapıp kaydet.wmv olarak kaydedilen bu dosyayı önce 3gp converter ile wav sonra dkz studio ile adx yap ve importla......nasıl ?????:D :D
Toxicboy İyiymiş yaa,neyse o zaman kalsın :D şimdi uraşamam o kadar,aynı şekilde menü müzikleride boş bi zamanımı beklio değiştirilmek için,saol yardımın için