siyahi26 maçlarda sürekli sarı top çıkıyo. o topu kitserverden sildiğim zamanda oyundan atıyo. bunun bir çözümü var mı
ishakki aynı başlıktan 50 tane açmasan ! başlığa 'yardım,lütfenn' gibi şeyler yazmasan belki birileri yardımcı olur. .