ya bi çok sorunum var...ve çok uğraştım ama yapmadım hiç bi türlü pes6 için yama mesela spiker...
nasıl yapılıyo....veya pes6 türkçeleştirmek....bi yardımcı olsanuz....uzun sürmesi önemli değil çok boş vaktim var...
gokcinbozan@hotmail.com benim msn adresim yardım etmek istiyenler alabilir.,
tabi cvp da yazarsanız iyi olur ben her saat başı bakıcam bu sayfaya