kurdt Orjinal Mesajı Yazan: G___ultrAslan___S 17-0:Dbütün oyuncuları sinirlenip forvete sürmüştüm:D naaptın be abi:D ben 5-1 manchester a karsı ama fmde:p
manutd38 manchesterdan 7 tane yemiştim arsenal şampion olmasın diye kalecisiz oynamıştım 2. yarı torpil geçtim yani takımıma
_AFG16_ ben chelsea den 8 fark yemiştim gençlerbirliği ile ön elemeden ş.ligine girmiştim grupta kendi sahamda chelsea yi 3-0 yendim ama deplasmanda dağıldım:o
aLperrr haa bi de 4-1 var real madrid - mallorca maçı süper kupada bi de onun rövanşında da 89.dakkada yediğim gol yüzünden kaybettim süper kupayı:(