ahmetcntrk Arkaşalar hepinize iyi günle r virüs taraması yaptım da pes 'nın sadece dat dosyası ve pes.exe dosyası kaldı diğer leri uçtu ..... Bu dosyaları nerden bulurum CD yok ..... YARDIMLARINIZI Bekliyorym.... İYİ GÜNLER
ahmetcntrk BU DOSYALR KAYBOLDU,, read me,settings, user registration dosyalrı lazım ,, nerden bulacağımı bilen warsa yazar sa çok iyi olur.... İYİ GÜNLER
hatvhc bu dosyalar bana da lazım.(readme,settings,user reg...) bir arkadaş bilgisayarından upload ederse sevinirim Teşekkürler.
sae1230 banada dat dosyası lazım sen bana dat dosyasını gönder bense sana msnde istediğin dosyayı göndereyim buraya nasıl konduğunu bilmediğim için ancak msnde gönderebilirim
harun1903 ya aslnda dat dosyasını biri upload edebilse süper olur bende hepsi mevcut fakat cd den çıkarken arşiv hasarlı çıktı spiker olmadan maç yapıyorum.. :(((
S n i p e r **Özel Mesajdan yada Msnden paylaşın Forum Kurallarına aykırı Pes6.exe vb. dat oyun paylaşımına giriyor **