murat_00000 ya arkadaşlar ben oyuna kendi yaptığım gol sonrası müziğini ekledim ama gol olunca arasıra çalıyor ara sıra çalmıyor bide bu sesler oyunda çok az ses çıkartıyor acaba neden olabilir bi yardım edemezmisiniz