2012- 2013 sezonunda Liverpooldaydım en son ve futbolcuların history bölümlerinde gariplik oldu. Örnek, Shevchenko falan Bristol City de gözüküyo Chelsea de oynamasına rağmen.. Sonra Stafflerin achievementsları hep farklı takımları falan gösteriyor, sizde de böyle oldu mu?..