aranızdca yeniyim daha fifa 07 manager mod oynuyorum.bazı sorun larım var.
yaz aylarında transfer yapamıyorum:(
ancak süper kupayı alırsam 1 kereliğine teklif yapıp oyuncu alabiliyorum.
manager modda birsürü buna benzer sorun var mesela 10 yıl takımın başında kalabiliyoruz buna bir çare yokmu?
bu sorunlar için herhangi bir yama varmı?
fifa 07 yi daha zevkli oynamak istiyorum.