Ben Biraz Göze Çarpan İsimler Hakkında Yorum Yapmak İstiyorum :D
Öncelikle Black_God : Yaa nasıl bişidir o vucüd ben çözemedim valla daha öncede görmüştümde şimdi görünce ayrı şeyler hissettim çünkü body'e gtmeme rağmen tık yok bende :p galiba ilaçla şişme bişi o ama neyse kurcalamayalım.
BlackBoy: Yaa sınırsız güldüm gene bu çocuga :D:D:D
Çağatay: Çok özledim be seni ! varya bi tuhaf oldum fotosunu görünce şimdi unuttu gitti .
Ali : Sen Cinayet Sebebisin la :D Bi tane fayanslı foton var orda katil gibisin zaten arkada da fayanslar hafif krımızı leşinin kanı duruo qb :D Bi de çocugu kucağına alıp bacaklarını açmışın yaa sapık herif bitirdin beni orda :D
Kendim Hakkında Yorum yapmak istemiyorum biraz görgüsüzlük yapmışız çok bariz :p