
Kayserispor, geçen sezon Sakaryaspor'da oynayan Arjantinli Franco Dario Cangele'yi 1 artı 3 yıllık mukaveleyle resmen renklerine bağladı.
Kulüp yerine Kayseri Büyükşehir Belediyesi'nde mukavele imzalayarak resmen Kayserisporlu olan Cangele, ''Hedefleri olan bir takıma transfer olduğum için mutluyum. Kayserispor'un yeni sezonda çok başarılı olacağına inanıyorum'' dedi.
Kayserispor onursal Başkanı ve Kayseri Büyükşehir belediye Başkanı Mehmet Özhaseki, yeni sezon için çok daha güçlü bir takım kurulduğunu söyledi.
Özhaseki, ''Kayserispor resgele futbolcu almak yerine, seçici davranıp, nokta transferlerle kadrosunu güçlendirdi'' şeklinde konuştu.