deişiklik benim açımdan tatmin ediciydi. 49 ytl ye 1 mbit limitsiz tatmin edici şu şartlarda.altyapı göçmezse.
yıllardır kotalılar sürekli iyileştirilirken,kotasızlara ve özellikle 256k lara bakılmıyordu.varsın 1mbit kotalılarda bu sefer indirim vs olmasın :D turbo netin 1 mbit kotalısı 19 ytl..ona geçsin beğenmeyen :D