Mevcut abonelerini Yaz Fırtınası kampanyası ile üzdüklerini dile getiren Türk Telekom bir kez daha tarife değişikliğine giderek eski abonelerinin gönlünü almaya çalışıyor.
1 Temmuz'dan itibaren geçerli olması beklenen yeni tarifeye göre Kotasız 256Kbit ADSL aboneleri fiyat değişikliği olmaksızın ayda 49YTL'ye 1Mbit'lik porta yükseltilecekler.
Not: Başlığı açtım ama emin değilim kesin mi bilmiyorum.
Kaynak: 1 ve 2