Bedevi Orjinal Mesajı Yazan: jsn 2076 yılındayım kluıp olarak sade gs ulke olrak en 0 ukle takımında antrenarlok yaptım 2 haftadır oynamıyorum waaay be :eek: abi o zamana kadar snn yaş 100 ü bulmuştur allah uzun ömürler wersin :D
Bedevi Orjinal Mesajı Yazan: jsn 2076 yılındayım kluıp olarak sade gs ulke olrak en 0 ukle takımında antrenarlok yaptım 2 haftadır oynamıyorum bu arada h.şükür hala oynuo mu ??:D :D :D
villa19 2022 geldim kariyer=beşiktaş,,hsv,,real madrid,,,milan milli takımlar=Türkiye,,brezilya,,isveç
RQuaresma7 2015:) benımmkı az oldu ama neyse fenerle geldım ama takım hiç iyi oynamıyo ve buna ragmen hep sampıyonum:rolleyes:
istanbul_91 2023 fenerbahce ile cok sıkıcı oluyor ve bıoraıoyor insan çünkü tannındık kalmmıo :S:S:SS
Eusebio en fazla 2012'ye kadar geldim ama 2055'e gelen bi arkadaş var. Cem Sultan teknik direktör. Millan da :D
crazy_love arkadaşlar ben 2029a geldim ve kardeşim save dosyasını sildi die dövdüm onu :) ama haketti dimi :)
tommy89 Orjinal Mesajı Yazan: crazy_love arkadaşlar ben 2029a geldim ve kardeşim save dosyasını sildi die dövdüm onu :) ama haketti dimi :) PC'yi 1 gün geri atabilirdin.;)
prisonguard FM2005'de en sevidigim o. Besiktas ve milli takım ile 2046 yilina kadar geldim.Son dunya kupası finalinde fransa'ya 1-0 kaybettim diye beni kovdular.o gun bu gun milli takımı calıstırmıyorum 3.5 4 sene felan oldu oyunu oynayalı....
blacqthe1 ßn Suan 2024 yıLındayım .. 2011 e kadaR Fenerbahçede KaLDım ve sonra atleticho madride geçdim ordada 2014 e kdar kaldım sonra milana geçtim ve hala milandayım
58caner58 Orjinal Mesajı Yazan: nayk1996 2056 YILINA GETIRDIM YASLANDI[IM ICIN EMEKLI OLDUM kayıtlı oynunu e-mail adresime atar mısn ? la-dose@msn.com
GkHnZn 2017 yılına kadar geldim. uefa şampiyonu olan takımlarım:bayern,getafe,valencia ve beşiktaş.Şampiyonlar ligi şampiyonu yaptığım takım:frankfurt