lesh.men http://rapidshare.com/files/14655283/sha...d.rar.html dkz ile çıkan dosyayı p.files/pes6/dat esound a importlayın dkzden kaydetderken adının souna bişe yazın sonra hata verir sonra önceki e soundun yedeğini alın kaydettinizin adnı e_sound yapın tekrar bu kadar yeniyim belki iyi anlatamamışdır kusura bakmayın
lesh.men ark şölede yapabilirsiniz dat içindeki e_sound silip veya saklayıp winrarda çıkan e_sound dat yapıştırdınızmıda oluyor