Iyi günler takip ettiğim kadariyla KONAMİ ye Türkiye Ligi takımlari icin mail atmaya baslamissiniz ben resmi yetkilerle bir yazisma gerceklestirdim size yardim olsun diye.
Your Question:
Hi Will be Turkish Super League in PES 2008 PC ? i consern about that please inform me thank you.
--------------------------------------------------------------------------------
Our Solution:
Hello!
Thank you for contacting Konami Support.
We are sorry, the teams for the 2008 release have already been selected, we will forward your request to the development team for the 2009 selection.
Regards, Konami Support
Üzgünüz , 2008 icin düsünülen takımlar coktan secilmistir , sizin bu düşüncenizi 2009 oyunu takımlarini seçerken düşünücez
Iyi dileklerimizle , Konami Yardim
Anlasilacaği gibi mailler icin artik cok gec sanirim sectikleri takımlar arasinda eskiden olduğu gibi belli basli lisansli ligler ve takimlar olacak..Ama 3 4 tane daha lisansli takim olacak bunlar arasinda Türk Takimi yok tabi. Iyi günler