Allah rahmet eylesin.Diyecek pek fazla bişey yokta.İki gün öncesine kadar barışın adını ağzına almayanlar birden barış hayranı oluvermişler pek bi şaşkınlığım üstümde..
Barış Manço,Cem Karaca gibi isimler vefat etti yıllar önce.Kim hala şarkılarını dinliyor veya ölüm yıldönümlerinde bir damla göz yaşı süzülüyor yanaklarından.Barış ta bu büyükleri gibi bir iki sene sonra unutulup gidecek..
Atamın lafını kopyalamak gibi olacak ama..
EY Türk Gençliği! Nereye gidiyorsun