messi91 yaa nası dicem bilmiorum ama...:confused: fifa07 de goruntu kararıo pc nin goruntusu normalde ii fifa da menunun içindede ii fakat mac sırasında hava gunesli bile olsa biras karanlık gosterio yine oynanabilio fakat yardımcı olursanız sevinirim:)