devotee Daha transfer yapilacak ki. Gerci yapilacak transfer iyi bir isim olsa bile yilda 2-3 milyon Euro alacagi icin tum yonleriyle birlikte baktigimizda "kotu transfer" olacak. Neyse, bir yabanci daha gelecek, ona da bakalim bence.
_TaYLaN_ Orjinal Mesajı Yazan: devotee Daha transfer yapilacak ki. Gerci yapilacak transfer iyi bir isim olsa bile yilda 2-3 milyon Euro alacagi icin tum yonleriyle birlikte baktigimizda "kotu transfer" olacak. Neyse, bir yabanci daha gelecek, ona da bakalim bence. +1 konu'yu biraz erken actin...