Arkadaslar İlgi göstereceginizi düsünerek Sorunu belirtiyorum..
Fm06'da yeni bi lig Actım. Ligin son haftalarına doğru (31.hafta)iLginc bi o kadarda garip bi olayla karsı karsıyayım.
kayıtLı oYun acıLmıyor ve verdigi hata beLki duymussunuzdur "Dangerously low on memory '' :confused: Ayrıca Oyunda database kücük seçili TSL & LİG A secili baska lig kurmadım save game 9.5 MB (3o.haftada) oyunu kasıo + kayıtLı oyunda o hatayı verio..PC'den dieceksiniz PC özeLLikleri : AMD 3800+ 64X2 512 Mb ekRan kartı + 1GB DDR2 Ram.. Arkadasta 256 ekran kartı + 512 MB ram ile tıkır tıkır oYnuo ben bu özellikte pc ile oYnayamıyorum.
Yardım & görüslerinizi bekLiyorum :)