üçtür gs ile cl ön eleme oynuyorum ve züriche 3 kez yenildim mantığım almıyor kasayı camdan atacaktım sinirden taktiği kuruyorum adamlarda da sorun yok zürich gibi takımı yenemiyorum kayıtı sildim bende neden böle oluyor sizce??
http://img137.imageshack.us/my.php?image=13421347nm8.jpg
