faruk1907 Ben fifa 07 oynarken mouse sanki çalışmıyor mouse aşağı sürüklüyorum gelmiyor bunun sebebi nedir oyunun sağ bölümüne mouse hiç girmiyor ekranın yarısından azına mouse girmiyor nedenki lütfen yardım edin acillllllllllllll.
omfe96 oyunda girmiyor deilmi bi seçeneğe tıklaınca girmiyor bendede oldu dayımın oğlu geldi yaptı akşam öğrenirim oyunda doynuyor bide maçta filan
faruk1907 evet mesela fenerbahçedeki oyuncuları düzenlerken 1.sayfa açılıyor ortasaha oyuncularının bulunduğu 2.sayfaya mouse gelmiyor yani görüntünün yarısına mouse gitmiyor
faruk1907 mouse donup kalıyor sanki gelmiyor nedense artık görüntünün diğer tarafını sevmiyor galiba yaa arkaddaşlar lütfen yardım yaa
kaya.han92 arkadaşlar oyunun yapısında var oyuncu değişikliğ vs gibi olayları klavye ile yapmalısınız ;)