Curcuna Oyunun Ortasında "Load Game Database" Yazıyo Ve Sunucuya Bağlandığım Yere Dönüyo Doğal Olarak Tekrar Bağlanıyorum Fakat Takımın Kontrolü Bende Olmuyo. Sebebi Ve Çözümü Nedir Acaba? Bilenler Yardımcı Olursa Sevinirim.
Immune Orjinal Mesajı Yazan: Curcuna Oyunun Ortasında "Load Game Database" Yazıyo Ve Sunucuya Bağlandığım Yere Dönüyo Doğal Olarak Tekrar Bağlanıyorum Fakat Takımın Kontrolü Bende Olmuyo. Sebebi Ve Çözümü Nedir Acaba? Bilenler Yardımcı Olursa Sevinirim. İşte bu durum bağlantıdan düştüğünüzü gösterir senin ya da onun :rolleyes: Çözümü oyundan deil bağlantı ayarlarından modeminden vs. vs.
Curcuna İşin İlginç Yanı Hamachiden Düşmüyorum Sadece Kurulan Oyuna Yeniden Girmem Gerekiyo. Bağlantı Ayarları,Çözümler v.s Yardımcı Olabilecekler Lütfen Yardım Etsin.
zazazaza hamach da oy una girdikten 5 sn sonra falan bu yazı çıkıyo '' BAGLANTI İLE OFTER OYUNCUSU SAHİP OL OLO KAYDET'' sonra oyundsn atıyo bir yardım ederdeniz devinirim
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: zazazaza hamach da oy una girdikten 5 sn sonra falan bu yazı çıkıyo '' BAGLANTI İLE OFTER OYUNCUSU SAHİP OL OLO KAYDET'' sonra oyundsn atıyo bir yardım ederdeniz devinirim '' BAGLANTI İLE OFTER OYUNCUSU SAHİP OL OLO KAYDET'' :höe Düzgünce yazabilir misin? Kelimeleri ortadan ayırmadan fln, anlaşılabilir bi Türkçe'yle..
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: samet54_03 arkadaslar ben ip numaralarini nerden bulabilirim:D http://www.whatismyip.com dan bulabilirsin. Ama FM konusuna yazma nedenin ne? IPye gerek yk FM'de. Bide oyunda "Game Status"da da yazıo.
samet54_03 Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Orjinal Mesajı Yazan: samet54_03 arkadaslar ben ip numaralarini nerden bulabilirim:D http://www.whatismyip.com dan bulabilirsin. Ama FM konusuna yazma nedenin ne? IPye gerek yk FM'de. Bide oyunda "Game Status"da da yazıo. IP ye gerek yoksa ben nasıl online oynıcam