önceliklikle selamlar yeni üye olarak ilk mesajım...
sorunum şu.menejerlik oyunlarını çok oynamam ama bi tavsiye üzerine FM 2007 yi aldım.yükledim.herşeyi tamam teknik bi sorun yok.açtım oyunu.seçtim GS yi başladım.taktiği falan ayarladım ama onla kaldım.transfer için bi iki oyuncuya teklif ettim.tarihte bişey değişmedi,gün falan değişmedi öyle kaldı yani başka bişey yapamadım maçlara,sezona falan başlayamadım.başlamam için neyapmam lazım