bandidas Arkadaşlar we10 un eki olan we11 diye bir oyun var ama oyunda radar yok. Bende radarsız oynayamıyorum. Bunun bir çözümü varmı? Yardım edersiniz sevinirim...
bandidas yok kardeş. oyunun içinde 10 üstü 2 yazıyo. arap versiyonu gibi bişey. oyunun kabında ve reklam tabelalarında arapça yazılar yazıyo. oyunda herşey lisanslı. ama radar yoook. bunun bir çözümü varmı. bilen lütfen yardım etsin..