Arkadaşlar ben bu master 07 programını yükledim fenerbahçenin bütçesini 50,000,000 tl yaptım kaydettim oyuna girince oyundan attı.Creation masterda hiç bir düzenleme yapamıyorum ne yapsam hemen oyundan atıyor yada oyunda garip garip şeyler oluyor anlamdaım ben.Bende framework 1,2,3 var hata giderici programlar da var ama yine de bir değişiklik yapsam oyun bozuluyor bu yüzden oyunu tam 14 kez yüklemek zorunda kaldım sizce bu sorunun nedeni nedir?ayrıca değişiklik yaptığımda maça başlarken kadrolar gözükmüyor sonra oyundan atıyor bir çare?