apturrazak BEYLER FİFA 2007 TURNUVASINA HERKEZİ BEKLİYORUM,BİRAZDAN BAŞLICAK FİFA BY MERO TURNUVA 2 **Edit: Başka sitelerde yaptığın turnuvanın linkini gelip burda veremezsin.**
Neo Öncelikle yeni aldığımız kararlar gereği 50 mesajın altındaki bir kullanıcı turnuva organize edemez. Güvenilir biri olsan yaşını 4 olarak yazmazsın zaten profiline. Forumdaki kurallardan bihaber olduğun belli tamamı büyük harflerden oluşan başlık açmak yasak konu açarken yazıyo dikkatli baksanız görüceksiniz ama nerde. Kaldı ki açtığın konunun yeri bile yanlış üstelik başka sitedeki bi turnuva için link vermişsin. Suç üstüne suç ceza kapıda gözüküyo sana.