UTKU14 http://www.oyuncehennemi.com/pes-icin-gerekli-programlar-t22141.html?s=34770c0dbed58cb577e30fd38cc7dfee& ilk sırada
Gs_mehmet_Gs sagol cok tessekürler biide alisami yen stadi nasilolior biliomusun kacc gündür yapmaya calisiom bir türlü yapamiom
UTKU14 Orjinal Mesajı Yazan: Gs_mehmet_Gs arkadas bu nasil installieren olior kitserver6.10 bilmiyorum sadece senin ihtiyacın olduu için buldm bu konuda CRAZY YİĞİT ten yardım alabilirsin
UTKU14 http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=82809&pagenumber=1&perpage=10 bu stad için