Hi,
I m Baris Bumin from Turkey/Istanbul,i love to play konami games specially Winning Eleven.
This is the best football game ever.I really love to play this game but it could be funnier and better to play with licenced teams.I m a Fenerbahce supporter ,as you know Fenerbahce transferred Roberto Carlos and Ronaldo can be transferred.These are big transfers ,these are the one of the best players of the world.If you want to sell original games in Turkey you have to give importance for licences.Ex. Fifa sell better than last years because they took the licence of Turkcell Super Lig and they sell more and more original games.
I wish you ll read this and you ll do somethin for the best GAME ever,but if u ll not do that it can be a GAME OVER...
Tabi hatalarım vardır tahminen ama elimden geldiğince yazdım bence sadece Fenerbahçeliler değil herkes böyle bir mail atabilir 5 dakika zaman kaybı hayatınızı karartmaz ama madem çok konuşmayı biliyoruz yeri geldiğindede gerekeni yapmalıyız.
Not:konuyu açan arkadaşımız konunun ismini deiştirip lisans meselesi gibi yaparsan ozaman daha fazla kişi bakar bence sen bilirsin yinede