Orjinal Mesajı Yazan: ΒęŠŢτ™ 7·ЯỖИДŁĐỖ·®
Gönlümden geçen tabikide D.Kiev :)
Buraya yazıyorum FB UEFA 'dan yoluna devam etcek ..
Ayrıca Şampiyon oLmuş takımın 2. olan takımdan daha zor rakiplerle eşleşmesi kadar aptalca bi sistem olamaz !
Onceki 5 sezonun puanlari belirliyor bunu.. Neresi sacma ki?