Ark ben carbonda en son daırus yarışına geldim arabalarım güzel olmadığı için paramın yettiği kadar iyi bir araba aliyim dedim
Tabi tüm arabalarımı satarak ve gidip mitsubushi lancer aldım ve wolf kenji we angie ile yaptığımız 2 yarışı hiç modifiye edilmemiş Lancer ile yendim.Sonunda dairus ile yaptığımız ilk yarışı yine modifiye edilmemiş lancer ile yendim en son canyon yarışınıda yine değişiklik yapılmamış lancer la birkaç denemeden sonra yine yendim ... Şunuda belirteyim oyunun versiyonu 1.3 tü:cool: :cool: :D