UTKU14 arkadaşlar ben pes 6 yı aldığımdan beri Başlangıç Menüsü Gözükmüyor ama rtık sabredemicem çözümü var mı
soccerman Ekran kartından olsa gerek dostum. Bende de aynı sorun var ama alttan yazı geçtiği için menüyü kontrol edebiliyorum. Sanırım onboard 128 mb ekran kartın var.
myenes Orjinal Mesajı Yazan: Emre_17 ekran kartın yetmiyo ama bizim okula yeni bilgisayarlar geldi ondada öğle hemde geleli 6 ay oldu bilgisayarcıya sordum bana oyun bozuk dedi adamda bizim tanıdığımız 10 kez format latdık 20 kez cd almaya gittik:p
dandiq ya bendede war bende şöyle oldu ilk basta oyunu yükledim her sey düzgün ama temayı beğendmedim temayı değiştirdim ondan sonra menü gözükmemeye basladı
dandiq beyler forumdaki mevcut temalardan birini yükleyin değişir yüklediğiniz temalar bozuq olabiliyor ;)
adrianotalha bnm de ekran kartı 128.yani yalnızca menüyümü kaldırmıyo oyun gayet güzel oynuyo baska bi nedeni olmalı ekran kartıyla alakası yoktur bnce ama baska fikrimde yok acıkcası.cok arastırdım ama bulamadım nedenini.alt tarafı bi menü.adrianonun resmi var:(