darkness1907 http://www.youtube.com/v/nTpxLoqymEw>http://www.youtube.com/v/nTpxLoqymEw type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Gol Şahsen Bana Aittir.Made İn Murat Köklü Mesajlarınızı Bekliyorum
onnur ben hakan şükürle yanlışlık orta sahadan çektim yere çarpıp kalecinin üstünden geçip gol oldu..
vlkilla kolay atiliyor böyle goller bende attim nestayla carlosla fln cok zor bisey degil sadece vuran kisi topa iyi vursun yet
darkness1907 Evet Kavuncan Bir kaç Denedim.Atamayınca Pes Ettim Sonra Bir Kere Daha Denedim Aslında Ballı Bir Gol Ama Sadece Bal Değil O Golü Atmak İçin Adamı Ayarlamakta Yeteneğimin İşi Olsa Gerek.Yani %40-45 Yetenek %60-&5 da Bal Diyelim Arkadaşlar
lesh.men Güzel olmasına güzelde adam yanından geçiyo defans uyuyo bana kalırsa amatör de atılmış bir gool gibi
henryneco atılıyo zor bişi diilki http://www.youtube.com/v/1n3OfNmWINI>http://www.youtube.com/v/1n3OfNmWINI type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> mesela bu videomda ortasaha yayının içnden atıyo gerrard
darkman1989 Evet Gerçekten Amatör ::::::::::LESH MEN::::::::::.Ama Bana Göre,Sana Göre Amatör Olduğunu Sanmam Çünkü Full ***** (Yıldızlı) Yani Profesyonel Nasıl Counter-Strike Botlarla Sarmıyorsa Buda Botlarla Sarmıyor :D Orjinal People(İnsan) Lazım :p
free_koncerto güzel ama oynanış derecesi kaç amatörde ise yazık olmuş göstermene deymez birde maç sırasında görmek gerekir antremanda gibi durmuş
hell_punisher Bu tarz gölleri atmak istiyorsanız oyunun zorluk seviyesini Beginner'a alın ve daha sonra kaleye şut gücü yüksek olan oyuncu ile şut bombardımanına tutun. Orta sahadan başka bir gol tekniği söyliyeyim. Oyuncu orta sahadayken sağ analog ile yukarı aşağı yapıp topu önüne kaldır. Daha top kalktıktan sonra R1 ile topa koş kopa yaklaştığında şutu kökle daha sonra bu vuruşun varyasyonlarını deneyebilirsin. Şutla L1 basarsan orta sahadan aşırtma yapmış olursun. Ama iyice kaleyi tutmasını istiyorsanız sağ analog ile topu kaldırdığınızda topun boyunuz geçmiş olması gerekli.
_Professional_ bende kaka ile attım hemde top tam çatala çarptı en güzl gollerimdendi o zor bişey değilki ronaldinhoyla da attım ama o ortasaha yayından çıkar çıkmazdı