Lovely galeyana geldim yaw bi an.bu arada kadromun 2.kismi hilem sade R.Mad dan para koparmak:) http://img412.imageshack.us/img412/6500/bjkkadrosu2bb6.th.png
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Lovely galeyana geldim yaw bi an.bu arada kadromun 2.kismi hilem sade R.Mad dan para koparmak:) http://img412.imageshack.us/img412/6500/bjkkadrosu2bb6.th.png Büyüteç kullandım ama yine okuyamadım