slm arkadaşlar FİFA 2007 TUŞ KOMBİNASYONLARI nda bu özellik yazmadıgından sizlere yazmayı uygun gördüm belki bazılarınız biliyorsunuzdur icabında ama ben yinede sizleri bilgilendireyim...2007 de maç yaparken top kalecinin elindeyken yere indirin ve A-D tuşlarına anında basarak topa vururun top yerden füze gibi karşı kaleye dogru gider bu bazen gol olur bazende oyunculardan döner ama hezaman yerden vurmaz bazende orta yapar ama bu ortayı kanata dogru yaparsanız adamına isabetli bir pas olur vede önemle söylemek istedigim bir şey daha var kaleciyle sadece top elindeyken degil tek bu vuruş tabi kendi oyuncunla geri pası yaparsın kalecine A-D tuşlarına basarsın yerden vurursa yine füze gibi vurur vede topa vurmadan önce kaleciyin yerini iyi ayarlayın zira oyunculardan döne bilir bunuda kaleyi tam oratalamadan vurun yani sag sol direklerin yakınından vurun yoksa karşı kaleci tam ortada durdugundanda gol olmaya bilir... iyi şanslar.... bu aleminkralı