ewerad arkadaşlar ben bir face yapıyorum sonra o-edit teyken ctrl+r yapınca önizleme yapması lazım.ben ctrl+r yapınca hata veriyor bunun için bir program var mı varsa nasıl önizleme yapıldığını anlatabilir misiniz?