arkadaşlar size bir sorum olucak
fifa2007de Ruud Van Nistelrooy bence en önemli forvetlerden birisi ve ben bu oyuncuyu hangi takıma alırsam alıyım gol attığı zaman taraftar hep "uuuuuuuuu" diye bağrıyo bu sadece bende mi oluyo yoksa bu fifanın Van Nistelrooy gibi bi sperstara garezimi var ?? en kısa zamanda cevap bekliyorum