karakummetin arkadaşlar fifa2008 de yeni stadlar varmı saraçoğlu falan olur belki bu sene ben ümitliyim bu konuda
mett34 uefa finali saracoglunda muhakkak vardir..ataturk olimpiyat kesin.. insallah alisamiyen inonu ve avni akerde yapilir...
rollingmaster UEFA Finali oynanacak stadları kesin olarak yapmıyorlar. Örneğin; Feyenord'un stadını yapmadılar oysa ki iyi stad...
al_pacino bence lig koyuyalar başka ligler o ligin en iyi takımlarının veya 1 takımın en az stadı olmalı ligi koydunuz içine stadı da yapın bari tsl de 3 stad yeter eğer 6alatasaray yeni stad yaparsa al samiyeni hiç komazlar zaten cl maçı yapmıyo 6S
10UR Ali sami yen'i ztn yapmışlardı ama stadımız değiştiği için o biraz onu kullanmıyorlar. E, uğraşıp editlemekte çok zorlarına gelior olsa gerek. Ama genelde oyunun dosyaları içinde oluyor ASY ama ben Saracaoğlu konusunda hiç ümitli değlim.
BuDu_17 3 Stad yeter diyorlar :D Ataturk var o kadar.... Saraçoğlunu yapmak bile Lüks onlara... Halbuki Saraçoğlu Samiyenden İyi.. ;) Bu böyle... Ali Samiyen,Ataturk,Saraçoğlu yapsalar süper olur Tabi..
karakummetin vallahi adamların neyi neye göre yaptığını anlamak çok zor bir bakıyosun saçma sapan stadı veya takımı koymuşlar bi bakıyosun önemli takım veya stadlar yok yani aslına bakarsanız oyun içinde çok saçma sapan stadlar var ve saraçoğlu hem güzel bir stad hemde artık avrupa için önemli bir stad (uefa finali dolayısıyla) bazı arkadaşlar samiyen falan demiş saygı duyuyorum ama alisamiyen stadı uefa tarafından bile lisans alamadı yani alisamiyen stadının olması imkansız
tcan arkadaşlar ali sami yen konusunda hiç ümitlenmeyin çnkü ali samiyende şampionlar ligi maçları bile oynanmıyo avrupa standartlarında olmadığı için koymazlar. Atatürk, inönü, saracoğlu olur
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: al_pacino bence lig koyuyalar başka ligler o ligin en iyi takımlarının veya 1 takımın en az stadı olmalı ligi koydunuz içine stadı da yapın bari tsl de 3 stad yeter eğer 6alatasaray yeni stad yaparsa al samiyeni hiç komazlar zaten cl maçı yapmıyo 6S Söylediğin laflara dikkat edersin bundan sonra.Kimsenin 100 yıllık camiaları bu tür mesnetsiz ifadelerle aşşağılamaya hakkı yok.. 15 doz banalgin
Mad_Dragon bence Kadıköy 08'de olmasa bile 09'da olacaktır (UEFA Finali'nin yapılacağı stadı da bir zahmet koysunlar :rolleyes: :))
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: ĸAdι®_jĸ ohooo 09a kadar ölürüz la biz Evet ölmezsek o zamana kadar görürüz:D
bd90 B.Dormund un stadında biraz değişiklik yapsalar fenerin stadı olur ama tabi oyuncular ligler gibi stadlarında lisansı alma şartı varsa ea yine iyi yapıyor...
salyum saracoglunu zaten yapmışlar 07 de bişey benzememiş yalnız farketdiyseniz manager modda fenerde stat büyütünce aynı kalıyodu