ksk3591 arkadaşlar,sezon başında 2 tane taktik yapıyorum.bu iki taktik 3ay sonra kötü olmaya başlıyor.tabi normal rakipler çözüo falan.peki ne yapmalıyım?sezon ortasında taktikteki bikaç şeyi değiştiriyorum gene 2hafta sonra kötü olmaya başlıo.yardım ederseniz sevinirim
Curcuna Sana Yardımcı Olamıyorum Maalesef:( Ama Bir Taktik-Antreman Paylaşım Konusu Olsa Güzel Olur Bence;)
tarihi_menejer_fb eger sürekli aynı taktikte oynarsan takımlar zamanla çözerler ve ona göre önlem alırlar.... her takıma göre taktiğini düzenle... öle daha ii oluyo... ama bu adaptasyonu yüksek oyuncularda ii olur cabuk alışırlar...
princeofkorfez bak soyle yap maca cıkmadan once bas antranör sana rakip hakkında bilgi veriyor ona göre sende taktiğini kur
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: princeofkorfez bak soyle yap maca cıkmadan once bas antranör sana rakip hakkında bilgi veriyor ona göre sende taktiğini kur Baş Antrenörün Kalitesine Göre Değişir Benim Baş Antrenörüm Liverpool'u Tehlikeli Bulmuyo Mesela:D(Takım Beşiktaş İlk Sezon)
Curcuna Runje(Gk) Ferhat Öztorun(Dl) Servet Çetin(Cb) Gökhan Zan(Cb) Serdar Kurtuluş(Dr) Matias Delgado(Ml) Ricardinho(Mc) Sivok(Mc) Mehmet Topuz(Mr) Cesar Delgado(St) Portillo(St)
tarihi_menejer_fb senin baş ant.. haklıı yni... liverpool transfer yapmadısa bu kadrola pekte tehlikeli diildir...
ksk3591 bide şöyle birşey var:maç öncesi rakip takım komutlarında sıkı markaj diorm bi oyuncuya maçta bi bakmışım adam golleri dizio
jsn valla arkadasım ılk basta 4-4-2 ıle oynuyordum anca ole basa cıkıyordum takıma ıstedıgım transferlerı yapınca 3-4-3 atak oynuyoru sımdı hıc zorluk cekmıyorum ama 5 sene mı aldı bu ıs kalıtelı oyuncular alınca sorun kalmadı ınterı kendı evıne 5-2 yendım
samet54_03 arkadaslar bende mılan da hıcbır taktıgı denk getıremıyorum ne yapsam yenılıyorum taktıkler mı olmuyor takım mı bozuk:D lütfen yardım edın
NeFaKo buyuk takimlar icin iki taktik yapiyorum birincisi deplasman 4-2-3-1 ev sahibi 4-3---3 genelde ev sahibi diye ayirmiyorum iki taktik kurdum ve her dort macta bir degistiriyorum 23 mactir yenilmiyorum sampiyonluga 3 mac kaldi averajla birinciyim.