slm arkadaslar
bu arada paylasimi yapan arkadasa tsk ediyorum.
bende son transferlerin oldugu bi yama ariyodumki tam bunu buldum,yazilanlarin hepsini okudum,bazi arkadaslar,süper demisler,bazilarida beyenmemisler,anlamam icin kendim indirdim,simdilik somut bisey diyemicem,ama en azindan bi tane hata var onu söyleyeyim
rüsüt neden besiktasta???
daha sonra kapsamli olarak baktigimda,yazarim fikrimi!!!
bu aradada bi arkdas formalar berbat demis,bu yamanin formalarla bi alakasi yokki,o senin firmalarlinla ilgili...
yinede paylasim icin tskler